Life after Czech Republic/Život po České republice

Well, today marks the second month point that I have been "home" from home. Life is much different here than it was in Czech Republic. Sometimes I miss it so much my stomach hurts but for the most part I have been so busy that I haven't been able to focus on the fact that I even left. For me, life has been a constant adventure with new twist and turns. Now that twist is college. I really enjoy the atmosphere and independence I get from being at college. I must admit that after returning home from the CR I really missed the independence I had there.  Rather than learning songs in time, preparing for a language quiz or working on my art I have different focuses. Now I have entered a different reality where my main focuses are college and getting a job. I'm viewing this as another door to another great thing. While The Czech Republic was amazing, I know that my adventures do not end there. Where will it be next? India, Brazil or maybe Kenya... Who knows?

Jo, dnes představuje druhý měsíc, že jsem byl "domácí" z domova. Život je hodně jiný tady, než to bylo v České republice. Někdy mi chybí tak moc, můj břicho bolí, ale z větší části jsem byl tak zaneprázdněn, že jsem nemohla  soustředit se na to, že jsem odešla. Pro mě život je neustálý dobrodružství s novými zatáčkách. Nyní, kroucení je vysoká škola. Opravdu se mi líbí atmosféra a nezávislost dostanu od bytí na vysoké škole. Musím přiznat, že po návratu domů z ČR opravdu chyběl nezávislost jsem měla tam. Spíše než se učit písničky v čase, se připravují na jazykový kvíz, nebo pracovat na svém umění mám různé zaměření. Teď jsem zadali jinou realitu, kde je můj hlavní zaměřuje je vysokou školu a získání zaměstnání. Vidím to jako další dveře do další skvele věc. I když Česká republika byla úžasná, já vím, že mé dobrodružství nekončí. Tam, kde to bude dál? Indie, Brazílie nebo možná Keňa ... Kdo ví? Mám tě rád, Česká republika.




Comments