Milý České republiky,

Tento blog je velký veřejný dopis na vás a všichni ktery mám ráda tady. Omlouvám se za všechny chyby, kterých budu psat. Dnes je 9.července. To znamená, že mám jedno den jeste tady. To znamená, že cítim směs věcí. Příklad: smutek, excitment a strach. Bývaly doby, kdy jsem si myslela, že tento rok nikdy neskončí. Když jsem myslela, že jsem nemohla vydržet tento rok. A když jen jsem chtěla být v USA. Naopak, teď nechci, aby to skončilo. Pred tri dny jsem sledovala, jak můj hostitelka sestru vrátila z USA. Byla to velmi šťastná věc. Nicméně, to bylo dotkl s trochou smutku. Chybí jí USA. A ve jedna den budu ve stejné situaci... Jsem tak šťastná, že jsem se s ní setkala.Kus naší rodiny je doma. Kéž bych měla více času s ní. Nicméně, ona také znamená konec pro mě tady. Věděli jsme, že od začátku budeme mít malou schůzku a pak jsem létim. Jsem jen ráda, že tam bude někdo zde kteří mohou postarat o mé hostitelské rodiny, zatímco jak jsem pryč :D

I když nechci letos skončí, mám pocit, že je čas, až to skončí. Je na čase, abych se vrátila do moje domova. Bolí to vědět, že život bude pokračovat tady beze mě. Ale já vím, že jsem nechala paměť ze skoro všechny, které jsem potkala. Doufám, že většina z nich jsou dobré vzpomínky :D A vím, že nikdy nezapomenu můj život tady. Byl to nejúžasnější, život mění, náročný rok mého života. Nechám sem a vim ze udělala jsem všechno, co jsem chtěla a více. Nebylo to přesně to, co jsem čekala, ale nikdy nic není.

Naučila jsem se spoustu věcí tady. Naučila jsem přátelství nějakou dobu trvat. Naučila jsem, jak padat a sebrat. Naučila jsem se, aby se nebáli říct své pocity s ostatními. Naučila jsem, že je to v pořádku zeptat pro pomoc. Naučila jsem, že nejmenší gesta delaji obrovský účinek. Naučila jsem se zcela nový jazyk. Naučila jsem odlišnými jazyky žádná překážka pro opravdové přátelství. A také jsem se snažila hodně věcí... Například: snowboarding, prase jazyk, číst české knihy (nefunguje), a mnoho dalších. Celkově to byl zajímavý rok.

Letos nemohl byt tak úžasný bez pomoci mnoha lidí ale :)

  • Spolužáci - Děkuji vám za to, že ke mně tak laskavý. Pokaždé, když jsem byl ztracen, smutný, nebo nerozuměla jsem byli jste tam. Měli jsme nějaké zábavné časy a odejdu s dobrými vzpomínkami na vás.
  • Veronika - Jsi muj nejnovější kamaradka tady ale ty byly skvělé. Jsi tak sladká a byla jsem velmi šťastný jít venku s tebou. Díky za trpělivost, když nerozumím :D Přeji ti to nejlepší.
  • Jiří - Opravdu opatrovat mé přátelství s tebou. Jsi jeden z nejpodivnějších a talentovaných, vtipné lidi, které znám. Jsem tak ráda, že jsem tě měla komunikovat. Díky za poslech svých problémech a přijímat mě jako já. Budes jet daleko v životě.
  •  Šárka - Šárka Šárka Šárka... Co budu dělat s tebou? A co budu dělat bez tebe? Jsi úžasná kamaradka. Mam rada mluvit s tebou. Jsi skvěla posluchačka. Kdyz o nás myslím dohromady vidím Vidím, že se smějíme. Kamarádi navždy <3
  • Pani Paulenkova - Jste můj oblíbena učitelka. Jaký jiný učitelka by mě vzít do aquaparku? Každý čeština lekce se s vámi byla skvělá. Ty jsou skvělé v tom, co děláte, a obdivuji vás. 
  • Domča - Existuje tolik věcí, které bych mohla říct ale to zabírá příliš mnoho místa zde. Miluju tě. Každá paměť s tebou je dobrý. I když bylo špatné chvilu, paměť je dobrá. Smějeme, pláčeme, bojujeme, budeme informovat naše tajemství, tančíme, zpíváme ... spolu :) Jsme sestry. Jste pořád v mém srdci. Miluju tě.
  • Jitka a Martin - Byli jste úžasní pečovatelé.Jsem tak ráda, že jsi se mnou zacházel jako své dceři. To mi opravdu pomohlo v nelehké době. Časy jsem strávil s vámi byly úžasné a vy jste moje rodina. Já vás rádi.
  • Lada - Lada jste báječna člověka. Mám ráda mluvit s tebou a učit se od tebou. Mohla bych ti říct tolik věcí, které bych nikdy nikomu jinému rikam. Oceňuji tě. Vždy jsem tu pro tebe. Jsi mimořádná "mama."  Dáš a dáš a neptáš o nic na oplátku. Zasloužíte si jen to nejlepší. Mam te rada <3
  • Babička - Jsi tak úžasná žena a skvělá babička. Děkuji za všechny obědy, čaj a objetí <3

Bude mi chybět vám všem moc. Jste tak pro mě důležité. Děkuji vám za to, že v mém životě. Zítra letím! šílený!!

Comments